Wie kocht ihr Gemuese?
Moderator: schnuesibuesi
-
schnuesibuesi
- Moderator

- Beiträge: 1449
- Registriert: 25.10.2003, 18:55
- Wohnort: 4123
- Kontaktdaten:
Wie kocht ihr Gemuese?
wie kocht ihr gemuese?
suche noch die beste variante.
wechlse momentan ab zwischen normaler pfanne und steamer.
suche noch die beste variante.
wechlse momentan ab zwischen normaler pfanne und steamer.
LG
Schnüsibüsi
Schnüsibüsi
-
schnuesibuesi
- Moderator

- Beiträge: 1449
- Registriert: 25.10.2003, 18:55
- Wohnort: 4123
- Kontaktdaten:
oh jo, dr wok ha ich vergässe!
dä find ich au ganz toll....und es goht so schnäll.
ich bruch au oft und gärn dr wok..iss sowieso gärn asiatisch!
dr steamer isch sehr praktisch, aber ich ha leider kei platz zum dä stoh loh, und denn isch es müehsam, dä immer füre näh und wieder z'versorge!
dä find ich au ganz toll....und es goht so schnäll.
ich bruch au oft und gärn dr wok..iss sowieso gärn asiatisch!
dr steamer isch sehr praktisch, aber ich ha leider kei platz zum dä stoh loh, und denn isch es müehsam, dä immer füre näh und wieder z'versorge!
LG
Schnüsibüsi
Schnüsibüsi
-
schnuesibuesi
- Moderator

- Beiträge: 1449
- Registriert: 25.10.2003, 18:55
- Wohnort: 4123
- Kontaktdaten:
ich brauch auch vorallem dem DKT und den wok. ab und zu mal die "normale" pfanne. was auch sehr gut geht, ist wenn man auf eine normale pfanne einen siebaufsatz setzt. da wird das gemüse auch sehr schonend zubereitet. behält vitamine etc und die farbe. wenn man zum beispiel reis kocht, kann man das gemüse obendrauf machen. oder gemüse über gemüse.
*underdähuubä*

