sunntigsvergnüege

Fragen oder Tipps zu Tieren und deren Haltung?

Moderator: schnuesibuesi

Antworten
rammstein
Moderator
Moderator

sunntigsvergnüege

Beitrag von rammstein »

also de züri zooh isch au im herbscht oder winter en bsuech wert. gange immer wieder gern. ha schliesslich e jahrescharte. würd sich für di familie da im forum sicher au lohne, falls si nöd nume eimal im jahr gönd ;)
und jetzt wos di schöni masoala -halle het wo mer sich chan ufwärme und e nöi tierwelt erlebe lohnt sich de bsuech dopplet

züri-zooh
Bild sanus per aquam Bild
nudlä
forum junky
forum junky

Beitrag von nudlä »

bisch du demfall scho in de masoala halle gsi? lohnt sich glaub scho gell... has nu scho im tv gseh
*underdähuubä*
rammstein
Moderator
Moderator

Beitrag von rammstein »

ja bi scho gsi. es chamäleon vo nächem isch halt nöd alltäglich :D
chumm doch emal mit. würd dir sicher au gfalle
admin
Administrator
Administrator

Beitrag von admin »

kosted die masoala halle nicht extra?

ein kollegenpärchen war dort und hat auch davon geschwärmt, nur haben sie abgeraten im winter dorthinzugehen, da es anscheinend zuwenig kleider-garderoben gäbe. und von minus 10° mit wintermontur in 40° plus und wieder raus, das stell ich mir nicht so toll vor.

vielleicht stimmt das mit der garderobe ja nicht, dann lasse ich mich gerne eines besseren belehren.
rammstein
Moderator
Moderator

Beitrag von rammstein »

also d'masoala halle choschtet näd extra. de iitrit isch eifach echli türer worde. das wege de garderobe weis ich nöd, drum chani au nüt dezue sege
spiff
Administrator
Administrator

Beitrag von spiff »

Ja, eine Jahreskarte wäre wirklich eine Überlegung wert. Das muss ich mir mal etwas gründlicher überlgen!

Noch was bezüglich der Masoala-Halle: Ich war mit meinem Geschäft bei einer Führung in der Halle dabei. Mit einer Führung kann man auf Pfade gehen welche für "normale" Besucher nicht zugänglich sind. Das finde ich etwas schade, denn man sieht auf diesen Pfaden sieht einiges mehr. Und man sollte sich etwas Zeit nehmen, denn vieles sieht man erst wenn man lange genug hinschaut!
--{spiff}--
schnuesibuesi
Moderator
Moderator
Beitrag von schnuesibuesi »

also ich kenn dr zoo vo züri nit, aber die halle würd mich au mol gluschte.
ich kenn numme dr zooli vo basel und dä hän sie eigentlich au no ganz guet ane becho, da sie jetzt weniger tier hän, wie früehner, drfür däne mehr platz gönne (natürtreu wenn möglich) e johreskarte würd für mi nit lohne, denn ich gang nit regelmässig in zooli..höchstens 1x jöhrlich....

wie tüür isch denn dr itritt in züri?

@ rhia..jetzt sin au d'leue wieder zrugg....müen mir denn nöchst früehlig/summer mol alueg ;)
LG
Schnüsibüsi
nudlä
forum junky
forum junky

Beitrag von nudlä »

oke... mues mol diä masoalahallä vo nöchem go güxlä...
muesch halt mol sägä, wenn wieder mol gosch Bild
*underdähuubä*
rammstein
Moderator
Moderator

Beitrag von rammstein »

schnuesibuesi hat geschrieben:wie tüür isch denn dr itritt in züri?
de isch glaub bi 20.- sit de nöie halle. bi nöd 100% sicher, da ich e charte ha.
rhiannon
forum junky
forum junky
Beitrag von rhiannon »

@schuesibuesi: ja das müemer scho wiedermal mache! jetzt chan de chli ja scho ganz guet laufe ;o) isch au vil eifacher.

mir händ no 2 gratisitritt für in zürizoo! da werdemer au bald mal go luege, de admin de neo und ich!!!
Antworten