also de züri zooh isch au im herbscht oder winter en bsuech wert. gange immer wieder gern. ha schliesslich e jahrescharte. würd sich für di familie da im forum sicher au lohne, falls si nöd nume eimal im jahr gönd
und jetzt wos di schöni masoala -halle het wo mer sich chan ufwärme und e nöi tierwelt erlebe lohnt sich de bsuech dopplet
ein kollegenpärchen war dort und hat auch davon geschwärmt, nur haben sie abgeraten im winter dorthinzugehen, da es anscheinend zuwenig kleider-garderoben gäbe. und von minus 10° mit wintermontur in 40° plus und wieder raus, das stell ich mir nicht so toll vor.
vielleicht stimmt das mit der garderobe ja nicht, dann lasse ich mich gerne eines besseren belehren.
Ja, eine Jahreskarte wäre wirklich eine Überlegung wert. Das muss ich mir mal etwas gründlicher überlgen!
Noch was bezüglich der Masoala-Halle: Ich war mit meinem Geschäft bei einer Führung in der Halle dabei. Mit einer Führung kann man auf Pfade gehen welche für "normale" Besucher nicht zugänglich sind. Das finde ich etwas schade, denn man sieht auf diesen Pfaden sieht einiges mehr. Und man sollte sich etwas Zeit nehmen, denn vieles sieht man erst wenn man lange genug hinschaut!
also ich kenn dr zoo vo züri nit, aber die halle würd mich au mol gluschte.
ich kenn numme dr zooli vo basel und dä hän sie eigentlich au no ganz guet ane becho, da sie jetzt weniger tier hän, wie früehner, drfür däne mehr platz gönne (natürtreu wenn möglich) e johreskarte würd für mi nit lohne, denn ich gang nit regelmässig in zooli..höchstens 1x jöhrlich....
wie tüür isch denn dr itritt in züri?
@ rhia..jetzt sin au d'leue wieder zrugg....müen mir denn nöchst früehlig/summer mol alueg