ich bin Jan und auf der Suche nach einer guete Webdesign-Agentur in Basel. Aber bevor ich eu erzähle, wieso ich Hilfe brauche, möcht ich mich kurz vorstelle. Ich bin 32 Jahr alt und han scho länger min eigene Business. Eine ansprechendi Webseite isch für mich mega wichtig, will das isch min Aushängschild im Internet. Aber bishär isch es e zimliche Odyssee gsi dur d'Wält vom Webdesign.
Ich han schon mehreri Agenture kontaktiert und ihne d'Arbet überträge, aber leider sind die Ergebnis meistens nid zufriedestellend gsi. Einigi Agenture hend sich gar nid meh bei mir meldet, anderi hend die Arbet nid rechtzeitig oder nid richtig gmacht. Einigi hend ihri Preise so übertüürdet, dass ich fascht e Herzchläbli becho han. Ich han vil Geld investiert, aber es het sich nid glohnt.
Jetzt bin ich uf dr Suechi nachere neue Agentur, wo mich bi mim Webdesign unterstützt. Ich möcht mini Ängscht und Zwiifel abbaue und endlich e ansprechendi Webseite ha. Es sött eifach passe, sowohl vo de Zämmearbet mit em Team als au vo de Qualität vo de Arbet.
I bin uf Google uf dr Suechi nach Webdesign-Agenture in Basel gstosse und han scho einigi Agenture kontaktiert. Aber ich möcht nid wieder id gliiche Falle tappä. Drum frog i eu: Hend ihr Empfehlige für e gueti Webdesign-Agentur in Basel? Welchi Agentur chönnt ihr empfehle und wieso? #
Was hend ihr für Erfahrige gmacht mit dr Agentur und em Team?
Ich bin sehr dankbar für jedi Hilf und Unterstützig, wo i übercho chan. I hoff, dass i mit euere Hilf endlich d'passendi Webdesign-Agentur finde und mini Webseite zum Erfolg führe chan.
Liebi Grüess,
Jan