job
- neversummer25
- schreibtalent
neversommer... das sind ned bewohner, wo ich mues under kontrollä ha, sonder di agschtelltä. kei angscht, diä chönd sälber dihai chochä . würsch di sicher no wohl fühlä.. isch nämmli es pflägheim .. es wimmlet do vo chrankäschwöschträ und ähnlichem *g*
und d schüäler müänd au sälber chochä. (dass ich mitässä isch ned pflicht ). usserdem sind das bruefsschüäler... bitzli chochä chönts also scho
und d schüäler müänd au sälber chochä. (dass ich mitässä isch ned pflicht ). usserdem sind das bruefsschüäler... bitzli chochä chönts also scho
*underdähuubä*
- neversummer25
- schreibtalent
- schreibtalent
huswirtschaft? nei danka...das han i in dr schual schu ghasst!
hotellerie würd no goh...aber schual geh? i glaub das wär kei guati idee...ussert miar könntend dr schualunterricht uf a frisch verschneiti pischta verlegga...dini schüeler könntend denn derfür alli snowboarda...
wär doch was!?!?
hotellerie würd no goh...aber schual geh? i glaub das wär kei guati idee...ussert miar könntend dr schualunterricht uf a frisch verschneiti pischta verlegga...dini schüeler könntend denn derfür alli snowboarda...
wär doch was!?!?
wer nicht geniesst, wird ungeniessbar!!!
-
- Moderator
sali nudlä
und hast du mittlerweile jemanden gefunden der mit dir tauscht? ;-)
und hast du mittlerweile jemanden gefunden der mit dir tauscht? ;-)
Re: job
hei admin, das hat sich doch in der zwischenzeit erledigt... hab einen tollen job gefunden. und im moment würd ich im fall gar nicht tauschen wollen. ok, gegen vier wochen ferien... das wär zu überlegen. denn, obwohl wir zwar ferien hatten, bin ich ferienreif...
*underdähuubä*